장기 추세 거래 시스템


TrendXplorer.
장기 트레이딩 시스템 (일명 IRA 시스템)
- 길게, 즉 요령 SPY의 위치;
- 짧음, 즉 SHFT 또는 더 나은 위치의 위치 : HDGE;
- 중립적 인 이유는 현금도 마찬가지이기 때문입니다!
1. (EMA13 - EMA55)의 EMA5가 상승 할 때 길다.
2. (EMA13-EMA55)의 EMA5가 하강하고 가격 (= close) SMA89.
따라서 가격이 & gt; = SMA89 일 때 반바지가 없습니다.
3. 휩쓸기를 최소화하기 위해 입구 / 출구 정지에 극한점 규칙을 사용하십시오.
1,000 주간의 SPX가 묘사 된 시스템 차트 :
언제나 그렇듯이 차트 연구용의 thinkscript 코드와 하단 창 표시기는 TOS에 복사 / 붙여 넣기에 대한 주석 섹션에서 사용할 수 있습니다. 물론 무료입니다.)

장기 추세 거래 시스템
작성자 : Charles Tanti B. Sc. (Eng).
Prelude : MACD, SMA, DEMA, RSI 등의 기존 표시기를 사용하여 수익성있는 거래 시스템을 만들 수 있다면 모두가 부자가 될 수 있습니다. 합리적인 수학은 효과가 없습니다. 궁극적 인 거래 시스템을 창출하기 위해서는 명백한 것 이상으로 나아가 야합니다. 고유 한 사용자 정의 지표를 만들 수 있어야합니다.
스마트 트레이더는 장기간 생각하고 거래합니다.
(모든 이익과 테스트 결과는 가설입니다)
거래 시스템이란 무엇입니까? 거래 시스템은 "성배"가 아닙니다. 대부분의 거래자는 거래 시스템에서 너무 많은 것을 기대합니다. 시스템이 약간의 상실 거래를하는 경우, 그들은 시장이 곧 돌아올 때 포기합니다.
좋은 트레이딩 시스템은 입증 된 트레이딩 방법론을 사용하여 감정이 거래를 방해하지 않도록하는 등 확률을 높일 수있는 도구입니다.
성공하려면 상인이 희망을 극복하고, 두려움과 욕심을 갖고 인내심을 터득해야합니다. 시장은 언제나 옳다. 상인은 시장의 방향을 알아야합니다. 그는 어떤 감정도없이 차트의 정보를 정확하고 객관적으로 분석하고 해석 할 수 있어야합니다. 위험은 거래의 일부이며 회피되거나 제거 될 수 없습니다. 성공적인 상인은이를 알고 있으며 거래의 비즈니스의 일부로 위험을 수용합니다. 그러나 그는 또한 위험을 통제 할 수 있다는 지식과 확신을 가지고 있습니다.
시스템을 수익성있게 교환하려면 생성 된 신호를 실행할 수있는 규율이 있어야합니다. 징계는 자신감에서 비롯되며 자신감은 지식에서 비롯됩니다. 따라서 시스템 작동 방식을 이해하는 것이 중요합니다. 자신감과 훈계 또한 경험에서 나온 것입니다. 상인은 실시간으로 거래 시스템을 관찰하여 신호가 어디서 어떻게 생성되는지 확인해야합니다.
모든 거래자는 거래 타이밍이 모든 것을 알고 있습니다. 거래 시간을 완벽하게 잡을 수 있다면 드랍 다운에 대해 걱정할 필요가 없습니다. 그러나 모두가 알듯이, 그렇게 간단하지는 않습니다. 기술 분석에 얼마나 뛰어 났더라도 시장이 혼란 스러울 때가 대부분입니다.
그것은 진행되고 있습니까 : 위, 아래 또는 옆으로.
대부분의 거래자, 특히 데이 트레이더는 시장을 너무 가깝게 본다. 매일 시장을 바라 보면 큰 그림을 놓치게됩니다. 즉 장기적인 추세에 대해 혼란 스러울 것입니다.
우리는 모두 "TREND IS YOU FRIEND"라는 말을 알고 있습니다. 또 다른 말은 "필요로하는 친구는 묵살 된 친구"입니다. 상인으로서 유일한 "친구"는 "동향"입니다. 주요 트렌드와 거래하는 한 타이밍에 너무 신경을 써서는 안됩니다. "TREND"는 항상 당신의 구조에 올 것입니다. 당신이 그것으로 체재하고, 중요한 추세의 방향에서 무역하는 한.
거래는 사업과 같습니다. 성공하려면 다음을 수행해야합니다.
객관적이어야한다. 자본금을 잘 쓰십시오. 감정을 제어하십시오. 장기 계획을 세우십시오. 희망, 두려움 및 탐욕을 극복하십시오. 확율을 돌리십시오.
거래 시스템이 필요합니다.
수익성있는 거래 시스템의 핵심 구성 요소는 다음과 같습니다.
인기 급상승 시장 선택. 올바른 가격 데이터를 얻음으로써 소음을 줄입니다. 주요 추세를 찾기 위해 신뢰할 수있는 장기 지표를 사용합니다. 단순한 필터를 적용하여 추세를 유지하십시오. 더 많은 필터링 알고리즘을 사용하여 성능 향상. 정상 부근에서 판매하고 바닥 근처에서 구매하는 유전자 알고리즘을 통합합니다. 기능을 사용하여 위험을 통제하고 거래 손실 횟수를 줄입니다.
1. 인기 급상승 시장 선택.
장기 거래 시스템은 장시간 추세를 보이는 시장이 필요합니다. 추세는 일일 및 주간 차트에서 분명해야합니다. 예를 들면 T-Bonds와 T-Notes 시장은 물론 통화도 있습니다. 이 시장은 금리에 의해 주도되며, 금리는 경제 상태에 따라 결정됩니다. 이 세력은 한 푼도 내지 않습니다. 그들은 한 번에 몇 달 또는 몇 년 동안 같은 방향으로 추진력을 형성하고 움직입니다.
2. 소음을 줄이기 위해 적절한 가격 데이터를 얻습니다.
시스템에 공급하는 데이터는 매우 중요합니다. 일일 가격 데이터에는 많은 소음이 있으며, 잘못된 거래 정보를 생성 할 수있는 허위 반전을 생성 할 수 있으며, 이는 필터링하기가 매우 어렵습니다. 반면에, 주간 데이터는 더 매끄럽고 주요 추세를 더욱 분명하게 만듭니다. 주별 데이터는 노이즈가 적어 분석하기가 훨씬 쉽습니다.
3. 신뢰할 수있는 장기 지표를 사용하여 주요 추세를 찾습니다.
지표는 시장의 상태와 힘을 측정하는 수학적 방법입니다. 나는 지난 30 년 동안 나의 시스템을위한 지표를 개발하고 만들어왔다. 이 시간 동안, 나는 그 간단한 작품을 가장 잘 발견했습니다.
Stochastics은 움직이는 평균과 비슷하게 작동합니다. 확률 론적 (Stochastic)은 시장의 추세를 보여 주며, 시장이 매수 초과 또는 매도가 끝났음을 나타냅니다. 확률 론적 요소는 더 나은 매수 및 매도 신호를 생성하는 데 적용될 수 있습니다. 다른 지표와 함께 확률 적 (stochastic)을 사용하여 TOP에서 매수하고 하단에서 매수할 수 있습니다.
주간 데이터에 11 주 Stochastic "KC"적용. 간단한 "F"필터를 추가하여 가벼운 반전을 필터링합니다. "V"필터링 알고리즘을 추가하여 추세를 유지하십시오. ATS-3200에 "X"및 "L"유전자 알고리즘 적용.
세부 보고서에서 주 단위로이를 볼 수 있습니다.
1 단계 : 주간 데이터에 11 주 Stochastic "KC"를 적용합니다.
간단한 적응 형 필터 추가.
표시기가 아무리 좋더라도 사소한 경향 반전으로 인해 잘못된 신호가 생성됩니다. 좋은 시스템은 이러한 사소한 반전을 걸러 낼 수 있어야합니다. 그렇지 않으면 대부분의 이익이 사라집니다. 시장은 역동적입니다. 그들은 더 휘발성이되거나 더 빨리 움직일 수 있습니다. 좋은 필터는 변화하는 시장 상황에 적응해야합니다.
2 단계 : 간단한 "F"필터를 추가하여 가벼운 반전을 필터링합니다.
더 많은 필터링 알고리즘을 사용하여 성능 향상.
거래 시스템의 성능은 장기 지표에 필터링 알고리즘을 적용하여 크게 향상시킬 수 있습니다. 이 경우에는 장기간 확률 적입니다. 예를 들어, 시스템이 짧은 거래를하는 동안 확률은 "-"에서 "+", 즉 음수 (-)에서 양수 (+)로 갈 수 있습니다. 이 경우 추세가 변경되었음을 알려줍니다. 그러나 시장은 여전히 ​​낮은 수준으로 움직일 수 있습니다. 닫기가 낮아 지거나 낮을수록 낮아집니다. 따라서 통계적으로 음 (-)에서 양 (+)으로 부호가 바뀌더라도 시장이 실제로 움직이지 않았기 때문에 필터링 알고리즘은이 잘못된 신호를 필터링하여 추세의 방향으로 시스템을 짧게 유지합니다.
이러한 간단하면서도 강력한 필터링 알고리즘이 ATS-3200에 통합되어 성능을 향상시킵니다. 실제로, ATS-3200과 ATS-6400에는 각각 9 개의 필터링 알고리즘이 있습니다. "V-Filters"라고합니다.
3 단계. 추세를 유지하기 위해 "V"필터링 알고리즘을 추가하십시오.
유전 알고리즘을 상단의 SELL에 통합하고 하단의 BUY에 통합합니다.
장기 거래 시스템은 보통 이동 평균 또는 확률 적 추세에 대한 신호를 얻습니다. 이러한 지표는 항상 시장에 뒤쳐지며, 시장이 매우 오랜 기간 동안 추세를 유지하고 시장의 상단과 하단 사이에 상당한 가격 차이가 없으면 시스템이 무역 당 높은 이익을 창출하는 것은 매우 어렵습니다 . 이는 느린 이동 평균 또는 장기 확률 론적으로 정상적으로 최대 $ 3000을 잃어 버리게됩니다. 즉, 손실 된 총 이익에서 $ 6000입니다.
진정으로 수익을 올릴 수있는 시스템을 갖추려면 시장이 돌아서는시기를 알릴 수 있어야합니다. 따라서 시스템은 시장에서 또는 그 근처에서 짧게 갈 수 있어야하며 시장의 바닥에서 또는 그 근처에서 갈 수 있어야합니다.
이는 과도하게 팔린 시장이나 과도하게 팔린 시장을 신호하기 위해 시스템 내부에서 동시에 여러 지표를 추적하는 유전자 알고리즘을 설계하고 생성함으로써 가능합니다. 그런 다음이 표시등 중 몇 개에서 짧게 또는 길게 신호를 받아 동시에 우승 확률을 높입니다.
상품 시장은 영원히 오르락 내릴 수 없기 때문에 필연적으로 과도하게 팔리거나 팔리게됩니다. 좋은 알고리즘은 주 표시기를 추적하지만보다 안정적이고 정확한 결과를 산출하기 위해 몇 가지 다른 내장 된 표시기로 신호를 검증 한 후에 만 ​​BUY 또는 SELL 신호를 생성합니다. 두 "ATS"시스템에는 15 가지의 유전자 알고리즘이 있습니다. 이들은 "X"알고리즘 및 "L"알고리즘이라고합니다. 6 개의 "X"알고리즘이 있으며, 이들은 SELL 신호를 생성하며, 9 개의 "L"알고리즘이 있으며, 이들은 구매 신호를 생성합니다.
4 단계 : "X"및 "L"유전자 알고리즘을 ATS-3200에 적용.
참고 : 또한 알고리즘에 의해 생성 된 보조 거래 및 이익의 수를 확인하십시오.
2 차 거래는 알고리즘에 의해서만 생성 될 수 있습니다.
ATS-3200의 강도는 내장 된 유전 알고리즘에 기인합니다. 2 세트의 알고리즘이 있습니다. "X"알고리즘은 구입 한 시장 상황이 지나치게 짧아 지도록 지표를 스캔합니다. "L"알고리즘은 판매 된 시장 상황이 오래 지속될 수 있는지 지표를 스캔합니다. 각 알고리즘은보다 정확한 BUY 또는 SELL 신호에 대한 여러 지표를 확인합니다.
이 알고리즘은 시스템이 1993 년에 처음 개발 된 이후 매년 TOP 및 LONG에 최하위로 진행되었습니다. 이 증명은 지속적으로 Futures Truth Top-Ten Tables에서 계속 사용되고 있음을 증명합니다.
성능 요약.
시스템이 수익성을 얻으려면 다음을 수행해야합니다.
상실한 거래 건수의 두 배로 승리하는 거래를 생성하거나
평균 이익은 전체 수익 요인 2에 대한 평균 손실의 두 배입니다.
유전 알고리즘이 시스템에 적용된 후 마지막 단계.
ATS-3200의 수익률은 거의 6.00입니다.
ATS-6400은 ATS-3200과 동일한 방식으로 작동합니다.
위험을 통제하고 거래 손실 횟수를 줄이는 기능.
훌륭한 시스템은 시작된 후에 거래를 관리하는 기능을 가져야합니다.
두 "ATS"시스템에는 다음과 같은 기능이 내장되어 있습니다.
"이동 정지"기능. 이 기능은 무역이 충분한 이익을 얻으면 멈추고 많은 수익성있는 거래가 거래를 잃는 것을 방지하여 거래 손실 횟수를 줄이고 이익을 보호합니다.
"Drawdown Parameter"기능. 이 기능은 무역이 돈을 잃기 시작할 때 시스템을 시장 밖으로 내 보낸다. 동시에 시장은 무역에 반대한다. 이 기능을 사용하면 거래 손실 횟수를 줄일 수 있습니다.
"Fail Safe"기능. 이 기능은 수익 창출의 기회가 아주 좋은 경우 시스템이 거래에 참여하는 것을 방지합니다. 예를 들어, 시스템이 확률 론적으로 신호를 받으면 시장이 이미 과도하게 매입 된 것과 동시에이 기능은 시스템이 거래를하지 못하게합니다. 그것은 방향의 변화가있을 때까지 시스템을 시장 밖으로 유지할 것이다.
이러한 원리가 어떻게 작동하는지 이해하기 위해 할 수있는 온라인 세미나가 있습니다.
무료 평가판을 다운로드하고 세미나에 등록하려면 내 웹 사이트로 이동하십시오.
도움이 필요하시면 저에게 이메일을 보내 시거나 전화 드리겠습니다.
시스템을 올바르게 사용하는 방법을 이해하는 것이 중요합니다.
개발자 정보
나는 1985 년 5 월 처음으로 채권 거래를 시작했습니다. 성공하기 위해서는 시장을 배우고 공부해야한다는 것을 매우 일찍 깨달았습니다. 기술 분석에 대한 첫 번째 소개는 일일 및 주간 가격 차트를 수동으로 작성하는 것입니다. 나는 또한 내 모든 일지를 기록하기 시작했고 시장에 대한 나의 모든 관찰을 기록했다. 차트를 연구함으로써 특정 패턴이 반복되는 방식을 확인할 수있었습니다. 마치 채권이 수학적으로 거래 된 것처럼 보였습니다. 여러 번 나는 몇 틱에서 전환점을 계획 할 수있었습니다.
수년 간의 거래를 통해 나는 채권 거래를위한 일련의 복잡한 규칙들을 공식화했다. 나는 또한 수년간 수작업으로 나의 차트를 플로팅하는 것에서 시장에 대한 기괴한 느낌을 얻었다. 그러나 나는이 모든 것을 가지고 있었지만 거래의 성공은 여전히 ​​나를 벗어났다. 나는 일관되게 이기기 위해 필요한 객관성이 부족했습니다. 나는 1985 년부터 1992 년까지 제한된 성공으로 거래했다. 문제는 거래 중 너무 많은 감정이었고, 방아쇠를 당기거나, 중요한 규칙을 잊거나, 시장에 대한 잘못된 해석을하는 것을 두려워했습니다.
마지막으로 1992 년 ATS-3200 Trading System을 작성하기 시작했습니다. 나는 모든 거래 규칙을 지표로 돌렸다. 모든 것을 숫자로 바꿈으로써, 컴퓨터 프로그램을 작성하여 과도하게 산 시장 상황 또는 지나친 시장 상황 중 하나를 일관되게 나타내는 지표의 패턴을 찾을 수있었습니다. 이러한 규칙은 시스템의 적응 형 유전자 알고리즘이되었습니다.
저의 첫해 무역은 매우 성공적이었습니다. 시스템으로 처음 성공한 후에, 나는 그것을 계속해서 향상 시켰고, 이 시간 동안 나는 또한 내 자신의 시스템을 따르기위한 훈련을 받아야했다.
모든 시스템이 귀하의 이익을 위해 승률을 변경합니다. 성배는 없습니다. 시스템을 팔로우하고 거래하면 성공할 수 있습니다.
Charles J. Tanti : 저는 몰타에서 태어나 몰타 대학교에서 기계 공학을 전공했습니다.
제가 좋아하는 주제는 순수한 수학이었습니다. 왜냐하면 아주 어려운 문제를 해결하는 것이 좋았 기 때문입니다.
몰타에 살았을 때 가장 좋아하는 취미 중 하나는 카지노에 가서 블랙 잭 게임이었습니다. 나는 카드가 갑판에서 처리 될 때 확률이 바뀌고, 당신이 추적 할 수 있다면 당신이 승리 할 수있는 더 좋은 기회를 가졌음을 (컴퓨터가 없다) 생각했다.
1983 년에 컴퓨터를 발견했을 때 가장 먼저 한 일은 전문적인 블랙 잭 프로그램을 작성하여 플레이어에게 카드 수와 기본 전략을 가르치는 것이 었습니다. 블랙 잭을 올바르게 연주하면 잃을 수 없다는 것을 스스로 증명했습니다.
1980 년에 나는 중개인이었던 고객 중 한 사람을 통해 상품 거래를 발견했습니다. 나는 약간의 금을 거래함으로써 시작했고 일주일에 5000 달러를 잃어서 정상적인 비즈니스로 되돌아 갔다. 1985 년 나는 더 많은 시간을 보냈고 이번에는 다시 거래하기로했지만 이번에는 시장을 연구 할 시간을 가졌다. 나는 휘발성 인 것이 필요했기 때문에 중개인이 T-Bonds 거래를 제안했습니다. 나는 그저 하나의 시장을 전문으로하기로 결정했고, 1985 년부터 나는 T-Bonds만을 거래했다.
처음에는 일주일에 500 달러에서 1000 달러를 벌기 위해 하루 상인이었습니다. 나는 그것이 쉽지 않다는 것을 곧 알게되었다. 아무리 많은 공부를 하더라도 시장은 항상 나를 괴롭 히고 며칠 후 나는 내가 만든 모든 돈을 잃을 것입니다. 기술적 인 서적을 읽고 무역 잡지를 읽었습니다. 전문가들은 모두 성공한 상인이되기를 원한다면 상인들에게 장기적인 생각을하도록 조언했습니다.
그러던 어느 날 나는 일일 차트에서 주간 차트로 전환했고 결코 되돌아 보지 않았습니다. 이렇게하면 모든 것이 잘 작동하고 지표가 더 좋아졌고 추세가 더욱 분명 해졌고 데이터의 소음이 적 었으며 원시 시스템의 평균 거래 당 이익은 거래 당 250 달러에서 거래 당 1200 달러 이상으로 급등했습니다. 거래가 훨씬 적고, 커미션과 더 큰 이익을 저축하고, 상인은 무엇을 요구할 수 있습니까?
1992 년 필자는 ATS-3200을 쓰기 시작했습니다. 시스템의 첫 번째 버전은 1993 년 6 월에 거래 될 준비가되었습니다. 시스템은 오래되었지만 다음 번 "SELL"신호가 나올 때까지 기다리기로 결정했습니다. 그것은 9 월 3 일, 119-31에, 채권에 대한 사상 최고였다. 첫 번째 신호가 부족할 용기는 없었지만, 2 주 후에 채권이 2000 달러가 떨어지는 것을 보았을 때 나는 놀랐다. 시장은 다시 힘을 모았고 시스템은 다시 10 월 15 일 121-30시에 가장 짧았습니다. 참고 : 차트는 롤오프 양에 따라 조정되어 데이터를 고정시킵니다.
10 월 28 일에 나는 첫 번째 거래를 통해 117.22에 거래를 마감했습니다. 미니 채권에 ​​1124.64 달러를 벌었으며, 처음 6 개월 동안 거의 90 %를 만들었습니다. 드디어 내 꿈이 이루어 졌다는 것을 알았습니다. 나는 실제로 맨 아래에 짧게 갈 수있는 능력을 가진 진정한 거래 시스템을 만들었습니다.
2003 년 10 월에 ATS-3200이 FuturesTruth 상위 10 위 목록에서 연간 성과 216.3 %로 2 위에 올랐고 # 1 T-Bonds Trading System이되었을 때 마침내 완전히 꿈을 실현했습니다.
몰타에서 자라면서 나는 바다와 보트를 좋아합니다. 1972 년에 나는 작은 요트 StarSong을 인수하고 섬 주변을 항해하는 것을 즐겼습니다. 우리에게는 집 (독일의 셰퍼드)의 제비 뽑기가 또한 있었다. 그리고 그들은 나의 아주 좋아하는 애완 동물 다.

FX 시장을 정복하기위한 장기 전략.
Adam Hewison - MarketClub.
30 일 MarketClub 시험판을 지금 시작하십시오.
MarketClub.
저희에게 연락하십시오.
228 Park Ave S, Suite 320
New York, NY 10003-1502.
미국 정부는 필수적 인 포기 및 상품 선물 거래위원회에 위임합니다.
선물 및 옵션 거래는 잠재적 인 보상이 크지 만 잠재 위험도 크다. 선물 및 옵션 시장에 투자하기 위해서는 위험을 인식하고이를 수락해야합니다. 잃을 여유가없는 돈으로 거래하지 마십시오. 이것은 선물이나 옵션을 매수 / 매도하기위한 권유도 아닙니다. 이 웹 사이트에서 논의 된 것과 유사한 이익 또는 손실을 달성 할 가능성이 있거나 그렇게 할 가능성이있는 대표성이 없습니다. 모든 거래 시스템 또는 방법론의 과거 실적이 반드시 미래 결과를 나타내는 것은 아닙니다.
CFTC 규칙 4.41 - 해설 또는 시뮬레이션 결과는 특정 제한 사항을 적용합니다. 실제 성과 기록과 달리, 시뮬레이션 된 결과는 실제 거래를 나타내지 않습니다. 또한 거래가 실행되지 않았기 때문에 결과가 유동성 부족과 같은 특정 시장 요인에 영향을 미쳤거나 또는 과대 보상 될 수 있습니다. 시뮬레이션 된 거래 프로그램은 일반적으로 통보의 이익을 고려하여 설계되었다는 사실을 인정합니다. 어떤 계정이든 이익이나 손실을 달성 할 가능성이 있다고 주장 할 수 없습니다.

장기 추세 거래 시스템
미래의 진실에 대한 잡지 인터뷰 - 2002 년 5 월, 2002 년 6 월 -7 월.
Futures Truth Magazine 덕분에이 기사를 다시 인쇄 할 수있었습니다. futurestruth에서 그들을 방문하십시오.
1 부 - 이번 달의 인터뷰에서 우리는 장기간의 교장 인 Alan Pryor와 가진 광범위한 인터뷰 중 1 부를 소개합니다. longtermtrading은 완전히 기계적이고 최적화되지 않은 장기 거래 시스템 제품군을 제공합니다. 이 시스템은 무역 출입 신호를 생성하기 위해 매일 주간 막대 데이터 (매일 또는 일간 막대와 비교하여)를 사용한다는 점에서 독특합니다. 이번 인터뷰의 첫 번째 부분에서는 거래의 심리적 함의, 상인의 성격과 거래 시스템의 조화, 그리고 자신의 수년 간의 거래 경험에서 알랜이 배운 개인 교훈에 대해 이야기하겠습니다. Pryor 씨가 밝힌 솔직한 점 중 하나는 상인에게 판매 할 기계 시스템을 개발하고 있음에도 불구하고 시스템 선택이 포괄적이고 성공적인 상품 거래 계획을 개발하는 데 가장 중요하지 않다는 그의 신념입니다. 다음 호에서는 Pryor와 시스템 트레이딩 및 강력한 거래 시스템을 만드는 특정 개발 및 설계 프로세스에 관해 논의합니다.
이름 : Alan Pryor.
교육 : BA - 화학 및 학사 - 생물학 (1975), MS - 산업 위생 공학 (1978), 캘리포니아 대학.
배경 : 주간 농업 / 환경 엔지니어 / 연구원, 야간 시스템 개발자 및 주말 목장 주인 및 상인.
무역에 관한 가장 좋아하는 책 : Welles Wilder의 2 번째 생각이 없으면, 기술 거래 시스템의 새로운 개념. 심지어 출판 된 지 24 년이 지난 지금까지도 출판 된 새로운 기술 거래 개념에 대한 가장 창의적이고 통찰력있는 출판물이라고 생각합니다. 나는 여전히 아이디어를 찾아보기 위해 가끔씩 즐깁니다. 그것은 너무나 훌륭하고 획기적인 작품이었으며 너무나 잘 표현 된대로 읽는 기쁨이었습니다. 그리고 제시된 모든 개념들은 시간의 시험을 견디어 냈습니다. 우리는 자신의 개발 작업에서 많은 지표를 사용하는 것을 부끄러워하지 않고 인정합니다 ____________________________________________________________________________________.
쉬운 것으로 시작합시다. 당신이 시작했을 때 누군가가 당신에게 말하기를 바랐던 거래 상품이나 주식에 새로운 사람들에게 말할만한 것이 있습니까?
글쎄, 사실 그것은 쉬운 질문이지만 긴 대답이 필요합니다. 나는 25 년 전에 나에게 들었던 것을 정확히 새로운 상인들에게 말할 것이다. 나는 상품에 돈을 버는 것에 성배가 없다고 들었다. 상인으로서의 성공에 대한 유일한 진정한 길은 열심히 일하는 것, 정신적 인 훈계와 확고한 인내심을 통해서입니다. 그리고 비록 당신이 당신의 호의에 이것들을 가지고 있고 당신이 6 개월에서 1 년 이상 시장에 머무를지라도, 당신은 황동 반지 megamoves 중 하나를 움켜 잡고 싶다면 여전히 길을 잃을 약간의 운이 필요합니다.
나는 또한 새로운 상인들에게 아주 완벽한, 최적화되지 않은 장기 추적 기록이 없으면 이상한 거래 시스템을 선전하는 자발적인 광고의 모든 부분을 버리라고 말할 것입니다. 대부분의 신규 거래자가하는 가장 큰 실수는 시장에 즉시 진입 할 수 있다고 생각하고 산업 광고의 힘겨운 이야기로 너무 자주 선전되는 동화 같은 재물 이야기를 복제하는 것입니다. 요즘 들어 시장에 진입하는 대부분의 신규 거래자들은 주식 인덱스 거래를 시작합니다. 이는 프로모터 / 개발자가 추천 한 10-12 개의 거래를 따랐을 때 지난 6 개월 동안 $ 10,000에서 $ 2,000,000으로 돌아갈 수있는 수많은 광택있는 풀 컬러 광고 중 하나를 메일에 포함 시켰기 때문일 것입니다 그 기간 동안.
이 광고는 모든 물살의 정확한 바닥을 보여주는 작은 구매 화살표와 모든 피크에있는 작은 판매 화살을 보여 주며 예상 투자 수익을 200 % ~ 300 % 이하로 예상하는 몇 가지 예를 제공합니다. 그들은이 방법을 사용하여 백만 달러를 벌었다고 주장하는 사용자로부터의 증언을 할 수도 있습니다. 무선 견적 호출기가있는 골프 카트에 앉아있는 사람이나 랩톱이있는 열대 해변에 앉아있는 리크 라이닝 라운지에 앉아있는 여성을 보여주는 광고 이미지는 일반인이 저항하기에는 너무 많은 양입니다. 장래의 새로운 상인은 그들의 돈을 털어 내고 정보가 그들의 문앞에 나타나기 전에 이익으로 무엇을 할 것인지 모두 생각하기 시작합니다.
그러나 새로운 투자자는 이러한 광고는 상인이 금전적 인 방법을 사용하여 한푼도 적립 할 것인지 여부를 전혀 고려하지 않고 상인과 돈을 분리하도록 설계된 것임을 인식해야합니다. 바로 오늘 아침에 새로운 저소득층을위한 새로운 우편 발송자가 도착했습니다. 전단지 헤드 라인은 대담한 유형으로 비명을 지르고, "아침 식사 전에 매일 아침마다 $ 3,000에서 $ 12, $ 836을 집어 들고 ... $ 500로 시작합니다!"& quot; 한 번 웃음을 멈 추면 나는 더 자세히 살펴 봤는데 예상대로 아침 12시 전에 정확히 12 달러, 836 달러를 벌 수있는 방법이 전혀 없다는 표시가있었습니다. 그러나 나는 대중이 그것을 후크 라인과 싱커로 사는 것을 막지는 못했다고 확신한다. 저는 상인이이 광고를 알아볼 때까지 무역 할 준비가되어 있지 않다고 확신하고 있습니다.
그래서 당신은 단순히 가장 새로운 상인의 거래 기대가 부당하다고 말하는 것입니까?
정확하게! 대부분의 새로운 투자자들은 성실한 삶을 바꿀 수있는 성배 시스템이 있다는 것을 진심으로 믿고 싶습니다. 그들은 선전 된 하루 거래 시스템을 구입합니다 (구입 한 상품이 "시스템"이라고 불리는 경우조차도). 그리고 설탕 매화 요정들이 시장에서 춤을 추며 시장에 뛰어들 수 있습니다. 제 의견으로는, 그들은 양을 학살로 인도하는 것과 같습니다. 대부분의 경우 그들은 일 무역의 잔인한 심리적 엄격을 다룰 준비가 부족하여 금전 관리의 개념을 전혀 생각하지 못했습니다. 그들은 위험 통제에 대한 생각없이 거꾸로 만 볼 수 있습니다. 그들이 그것을 알기도 전에 그들은 3-4 개월 만에 날아갑니다. 또는 운이 좋게도 당첨자를 당장이라도 내면, 그들은 돈을 두 배로 늘려서 (다음 광고로 들어간다) 자신의 위치 크기를 즉시 두 배로 늘렸다 고 선전하는 편지를 업체에 보냅니다. 6 개월 안에 토스트입니다.
성공과 엄청난 재물에 대한 과장된 시나리오에도 불구하고 대부분의 새로운 데이 트레이더와 스윙 트레이더는 6 개월 안에 시장에서 날아 가게됩니다. 살아남은 사람이 거의없고 첫 해에 돈을 벌기가 적다. 어쩌면 1,000 명당 한 명의 상인이 작은 지분을 실제로 소액으로 팔고 있지만 상인이 그의 성공이 엄청난 양의 운에 기인한다는 것을 상인이 알지 못하면 결국 다시 돌려 주어지며 엄격한 위험 관리 전략을 이행하지 않을 수도 있습니다. 새로운 트레이더들은 적어도 처음에는 라스베가스의 진보적 인 슬롯 머신에서 백만 달러를 지불 할 기회가 단기간에 백만 달러로 5 천 달러가되는 것보다 더 나은 기회가 있음을 깨달아야합니다. 둘 다 행운에 크게 의존하지만 라스베가스에서의 집 인수는 합병 된 수수료 및 미끄러짐이 주식 또는 선물 거래에 차지하는 비율보다 훨씬 적습니다.
그런 광고에서 자주 사용되는 회원 평가는 어떨까요? 적어도 일부 신규 투자자는 미래에 그러한 거래 결과를 재현 할 수있을 것으로 기대하지 않을 수 있습니까?
어떤 경우보고 된 기록은 사기가 빠져 나가고 있지만 가장 광범위한 실사가 지식이 풍부한 상인이 구매하는 것을 막을 수 있습니다. 그러나 장기적으로 수익성이 없을 것으로 예상되는 시스템을 사용하는 경우에도 한두 명의 신규 투자자가 일정 기간 동안 수익성있는 결과를 보여줄 수있는 가능성도 통계적으로 가능합니다. 그리고 그것은 순수한 운에 기인합니다! . 예를 들어, 나는 버려진 아이디어로 인해 실적이 저조한 시스템을 폐기하고 다음과 같은 포트폴리오 통계 및 형평 곡선을 생성했습니다. (이 분석을 위해 Inside Edge Systems의 Portfolio MCS 소프트웨어를 사용했습니다. 이 소프트웨어는 구식 Portana 포트폴리오 분석 소프트웨어에서 발전한 것으로, 포트폴리오 분석에 강력히 권장하는 저렴한 유틸리티 프로그램입니다.
총 순이익 = - $ 108,884.00, 최대 Drawdown = - $ 367,624.00,
총 거래 수 = 2,097, 수익률 = 35.50 %
말할 필요도없이 이것은 어떤 상인이라도 장기적으로 거래하고자하는 시스템이 아닙니다. 그러나이 시스템을 사용하여 상품이나 증권의 우주를 거래하는 몇 명의 상인이 단기 및 장기적으로 돈을 벌 수 있다는 확실한 확률이 있습니다. 우리는 시스템에 의해 취해진 개별 거래의 실제 몬테카를로 시뮬레이션을 수행 한 다음 결과 P & L 분포를 히스토그램으로 플로팅함으로써이 확률을 정량적으로 결정할 수 있습니다. 아래의 그래프에서 볼 수 있듯이, 대부분의 거래자가 장기적으로이 시스템을 거래하고 (일부는 대단히 그렇듯이), 상인이 초과하는 시간의 약 1 %를 잃어 버렸을지라도 50 만 달러 - 무역 광고에서 선전하는 행운의 일부입니다. 그러나 투자자가 자신의 돈으로 그런 시스템을 거래 할 위험을 감수하는 것은 당연히 무모 할 것입니다. 이제 저는 어떤 사람들은 진정한 몬테카를로 시뮬레이션이 실제 세계를 대표하지 않으며, 나는 동의하는 경향이 있다고 주장 할 것입니다.
그러나 요점은 단지 차갑고 딱딱하고 객관적인 백 테스팅 데이터가 뒷받침되지 않으면 읽는 것을 거의 믿을 수 없다는 것을 보여주는 것입니다. 그리고 제 원래 스승은 옳았습니다 ... 성배는 없습니다. (편집자 주 : 몬테카를로 시뮬레이션은 과거에 발생한 특정 거래 또는 사건의 수를 바탕으로 미래에 기대되는 수익률의 범위를 예측하는 데 사용되는 게임 기법입니다. 간단히 말해서, 시뮬레이션은 무작위로 하나의 거래를 선택하는 것입니다 첫 번째 거래는 호퍼에 다시 들어가서 다른 거래가 무작위로 선택되고 그 결과가 첫 번째 거래의 결과에 추가됩니다. 이 프로세스는 계속 반복됩니다 사전에 결정된 수의 거래가 선택되고 최종 결과가 도표화 될 때까지 절차가 반복됩니다.
그렇다면 적절한 시스템 실사와 백 테스트 결과 분석이 새로운 투자자가 할 수있는 가장 중요한 것입니까?
실제로 나는 그들이 승소를 쌓기 위해해야 ​​할 중요한 일 중 하나라고 말하고 있습니다. 잠재 고객에게 당사의 거래 상품 (또는 기타 이용 가능한 거래 상품)이 중요하지 않다는 것을 잘못 암시 할 위험이있는 경우, 새로운 투자자는 실제로 적어도 두 가지 문제를 처리해야합니다. 그들이 사용하는 특별한 거래 전략. 실제로는 매우 쉽고 최적화없이 시간이 지남에 따라 합리적인 수익을 창출하는 거래 시스템을 선택하기위한 노력이 거의 필요하지 않습니다. 많은 사람들이 (자신을 포함하여) 당신의 거래 생존을 보장하는 시스템 선택만큼이나 중요하다고 생각하는 좋은 자금 관리 전략을 정의하고 구현하는데 사용할 수있는 꽤 좋은 도구조차 있습니다. 좋은 상인이되는데있어 가장 힘든 부분은 잃어버린 기간을 통해이기는 시스템을 탈 수있는 내부 원칙과 장구함을 개발하는 것입니다.
돈을 벌 때 시스템을 쉽게 교환 할 수 있습니다. 하루가 끝나면 집에 돌아와서 P & amp; L을보고 돈을 벌었다는 것을 알게되고 열정적 인 야간 분석에 활발히 참여하게됩니다. 그것은 완전히 다른 야구 게임이지만, 연장 드로우 다운 (일정 기간 동안 일정 기간 트레이닝을 할 때 볼 수 있습니다)입니다. 당신이 6 개월간의 수익 감소의 꼬리 끝에 있고 그 계정이 최고점에서 25-50 % 이상 떨어지면 같은 활력으로 시장에 접근하는 것은 특별한 품종을 필요로합니다. 이 시점에서 대부분의 투자자들은 유혈 사태가 언제 끝날지 궁금해하고 있습니다. 매우 드물지만 그 이후에도 계속 위장을하는 사람은 거의 없습니다. 그들은 점차적으로 관심을 잃고 두려워지기 시작합니다. 머지 않아 그들은이 무역이나 무역을하지 말아야하는 이유에 대해 점점 더 많은 생각을하고 있습니다. 그리고 그들이 자신의 계좌가 휴면 상태라는 것을 알기도 전에 그리고 나서 시장이 나아가고 나아가고 있습니다. 그들의 모든 노력과 스트레스에 대해 보여줄 큰 손실.
성공적인 상인은이 경험에서 그러나, 배운다. 그들은 과거 시스템 성능에 대한 철저한 조사를 통해서만 수집 할 수있는 시장에서 합리적 기대치를 가져야한다는 것을 알게됩니다. 예를 들어, 상인이 25 %의 수익 감소에 앉아 있고 더 많은 것을 잃어버린 것에 대해 걱정하는 상황을 생각해보십시오. 그 상인은 그들의 시스템이 특정 자금 관리 계획을 사용하여 몇 년마다 33 %의 인출을했다는 것을 알고 있다면, 그 상인은 현재의 인하가 빠져 나가지 않았다는 사실을 조금 더 알기 위해 훨씬 더 나은 마음의 틀에있게되었을 것입니다 평범한 사람.
상인은 시간이 지남에 따라 성공하기 위해 정말로해야 할 일은 자신의 독특한 개성과 스트레스에 대한 내약성을 이해하는 것입니다. 그런 다음에야 그들은 거래 스타일이나 시스템에 의해 도입 된 스트레스와 그 시스템에 내재 된 수반하는 주식 스윙을 심리적으로 처리 할 수 ​​있는지 여부를 판단 할 수 있습니다. 저의 경우, 시간을두고 매일 앉아서 거래 의사 결정을 내릴 필요가 없다면 스트레스를 훨씬 잘 처리 할 수 ​​있다는 것을 배웠습니다. 장기간의 시스템 검색과 주간 바 데이터 사용을 시작한 일상 거래의 소동에서 조금 벗어 났을 때 나는 더 잘하는 것을 이해하고있었습니다. 이러한 접근법을 성공적으로 개발하면 거래에 대해 훨씬 더 편안하게되었습니다. Indeed, because I only have to sit down once a week to make trading decisions when I'm using weekly data, it sometimes seems like I'm watching the market in slow motion compared to my ways of the past. In summary, an investor has to look at himself or herself very closely and honestly and only then attempt to pick a system that will match their personality based on it's trading style and its historical performance.
You've also mentioned the importance of money management. Is this the 3 rd leg of the stool?
Exactly…but it is inextricably tied in with the psychological and system selection aspects of trading. I like to say that successful trading is 50% psychology, 30% money management, and only 20% of success is attributable to the particular system you are using to trade. It's the person's true aversion to risk that should determine their money management strategy because a more aggressive strategy requires greater risk. If an investor is not aware of how far drawdowns are likely to occur in the future they will not be psychologically prepared to accept them and will abort their trading plan at exactly the worst possible time - that being during a equity trough. In general, if a trader is shooting for an average 50 - 100% return with a pretty good long term system (say 40% of trades are profitable with a 2:1 win:loss ratio), I advise them that they are probably going to have to risk 3-4% of their equity on any given trade. That same trader then needs to understand that at some point they will probably be hit with a 35-50% drawdown and they better be psychologically prepared to hold the course during that drawdown - even if it means 10 losing trades in a row! Very few people can do that if they have not pre-conditioned themselves by understanding and knowing the likelihood of such a drawdown occurring given their system and money management scheme.
Investors must also be aware of the dangers of trading with anything less than $50,000. This is because you have to limit the number of commodities you can trade and each loss thus becomes a much bigger hit to your equity on a percentage basis. As such, your equity swings generally become even more pronounced than the reported track record results for the particular system traded and the risks of a drawdown exceeding a trader's psychological threshold are even greater. Unless an investor knows this ahead of time, they are almost certainly doomed to failure.
Do you have any advice for those who trade any of your systems?
We get very few customers that are new to trading. I'm pretty sure it's just because we don't play the advertising game and promote unrealistic expectations. Having been burned by my own gullibility in the past, we just aren't given to the type of advertising chicanery that constantly sweeps in a new net of suckers. Almost of our customers have already been through their own trading wars and horror stories and they have come to understand and accept the limitations of what they can really expect from the market over time. They have already firmly convinced themselves that they need to be system traders and they are to the point were they are seriously looking for mechanical trading systems that will suit their individual trading styles and personality. And they demand backtesting to a sufficient degree that they have some quantitative expectation of future performance. They generally want to trade the systems themselves but don't like to do it on a day-to-day basis because they get burned out - just like I did. Most of my customers are very smart people who have been around the block so I can't really presume to know a lot more than them.
The one piece of advice I do generally offer them is to just take that last step in their trading evolution, give up their discretionary trading responsibilities, and simply hand the system over to a system assist broker to trade for you. I have finally admitted to myself that I am the weakest link in my own trading machine and have just taken that step with a few of my accounts. And I'm already happier. I get to see what's being done by accessing all of the account information on line so I can check the positions against my own TradeStation output. I seems like I still get to have all the fun of being in the market but don't have to deal with the stress and worry and messy details of doing my own analysis and double-checking everything before I put in orders. And all of this only costs $5 per contract more than when I was do all the computer analysis and entering all my orders myself. Most importantly, using a system assist type broker prevents traders from second-guessing their system and they're certainly ahead of the game for that reason alone.
What do you think the hot markets and stocks are this year?
Actually I make it a point to try to not consider which markets will be hot because I have found that it interferes with my trading decisions. One of the tenets of system trading is that you follow the system no matter what. This is tough enough for the average Joe like me just because of the psychological problems that we've already discussed. Add in a good mix of third party fundamental input and fear and greed on the part of the investor and you find out that slowly over time you have become a discretionary trader. So to me, even thinking about the markets becomes a distraction that will likely have a negative impact on my trading. So for this reason, I avoid reading anything that has to do with analysis or predicting where the markets will go next. I love reading the Wall St. Journal because they have such great, accomplished, and entertaining writers. In suppose if I just stuck to the front pages it would be OK but I found I inevitably migrated to the commodities section and ended up introducing stress into my life. So I don't even look at that anymore. I fervently believe if they just listed commodities by code names and you only got the open, high, low, and closing prices and didn't even know what they were when you did your analysis, that most traders would do better. Then it's reduced to a simple statistical numbers game.
Note: Next issue we'll continue our conversation with Mr. Pryor and talk about his views on system development and the importance of honest backtesting.
PART II - In this issue, we'll pick up again on our interview with Alan Pryor, a principal of longtermtrading . Last issue we talked about the psychological and money management aspects of trading and how that may impact your choice of trading systems. This issue, we'll discuss the trading and system development philosophy he uses in their long-term trading systems.
Your systems have done well. To what do you attribute their performance?
At the heart of everything we do are 2 concepts - simplicity and extensive backtesting with non-optimized parameters. We are pretty well convinced after many years of system testing that the most successful performing systems in the future are those that are very straightforward in design and have been developed and backtested with non optimized parameters.
By simplicity I mean all the concepts are clearly understandable and make sense to a person of average intelligence (like myself) and the mathematics can be done with a simple calculator (although I very strongly recommend letting a computer do the work to avoid mistakes). I fervently believe that systems have to be fairly simple so that investors intimately understand its nuances and that gives them the confidence to stay the course during tough trading period. In each of our systems, there is a single entry, a single price based exit stop and/or a profit retention stop, and a money management stop.
Our systems also adhere to most of the time honored tenets of trading success such as follow the trend, don't try to pick tops and bottoms, and limit your losses and let your profits run. All of our trading systems are all designed to enter in the direction of the major trend and require a price or volatility-based breakout as confirmation. Every system also has a strict money management stop that is placed with every entry order to limit initial losses in the event the breakout is false. All of our systems as essentially reactive rather than predictive. The market has to tell us it's moving through appropriate price action before our systems signal entries and once the move on its way we let profits run as long as possible with a trailing stop.
Don't a lot of systems attempt to follow these guidelines? What makes your systems different?
Well, you're correct in that these principles are widely known and in use by many other traders. One of the things we do differently that improves our relative overall system performance is that virtually every parameter in every one of our systems is market adaptive. For instance, one of our systems (WaveRider) is a price channel breakout system. The size of the channel in WaveRider constantly and automatically changes based on recent price activity. Similarly in other systems our trailing stops automatically accelerate or decelerate relative to the current price based the same market adaptive methodology. We just let the market decide if it's moving in a trending manner or not and then our system parameters are all automatically adjusted.
However, although we use a lot of common principles that have been handed down over the years, we have also found out that a lot of the conventional wisdom is flat out wrong. For example, we have found it is almost always better to tighten stops when trends are strong rather than having loose stops as is often preached. Similarly, we use stochastics as a breakout confirmation tool rather than as an indicator of overbought or oversold conditions which is the use for which they were initially developed and promoted. Another thing different about our systems is that they only use weekly price bars rather than daily or intraday bars. This not only suits our personal trading styles (because we only have to do our analysis once per week instead of 5 times per week) but we also think price patterns are much more reliable on longer time frames because you eliminate a lot of the noise in the market.
You also mentioned extensive backtesting and non-optimization as keys to long-term system performance. How do you look at those as part of a system development process?
Any system we design and evaluate has to withstand our very rigorous backtesting and scrutiny…and this is where being honest with ourselves comes into play. Anyone who has spent any time with TradeStation has found that it's pretty easy to put a system together that can show really good performance numbers across many different commodities if one is willing to adjust the parameters for each commodity and/or exclude certain commodities from your testing data base. However, we absolutely believe down to the core of our bones that such optimization, in almost any form, is detrimental to the system development process and has probably caused the premature demise of more technical traders than any other single factor (although lack of money management is probably a close second). As a result, we have been fairly accused of taking the concept of non-optimization to an extreme in our development work. As an example, in addition to holding every single parameter constant for every commodity within a single system test, we hold many of the parameters constant across all 6 of our systems. These include the fixed money management stop, the market adaptive methodology, and the profit retention stop. Additionally, every one of our systems is backtested against the same stringently selected 21-commodity portfolio so we don't introduce commodity cherry picking into the evaluation equation. Finally, just to keep us from running thousands of tests to find the absolute best set of parameters for any one system, we require all of our parameters to be a Fibonacci number or a 10 x multiple of a Fibonacci number. Now, none of our systems use Fibonacci numbers or ratios in any way but we decided early on that restricting our choice of parameter values this way just seemed to be a reasonable, conservative way to keep us from curve fitting and we have been doing it ever since.
You clearly seem to have a preference for trading longer term. Any particular reason why?
All of our systems look at the market from a long-term perspective (meaning an average trade length measured in weeks to months) because we look at the markets that way and every system we have ever developed was with our own eventual use in mind. In essence, our systems are long term because they fit our personal psychology and our preference for trading less in the market. I think successful short-term traders have a completely different personality than long-term traders. They are very disciplined and can use their extended, focused attention spans to stay glued to a screen all day. They are highly reactive and have steely nerves to handle the inevitable real time market setbacks. These are very, very difficult attributes to develop in an average trader and, I realized early on, ones that I could never hope to muster in myself.
Successful long-term traders, on the other hand, tend to be much more methodical and calculating and have a more patient temperament. I’m definitely in this later camp and I think that 95% of prospective traders are also. Also, although I really get a kick out of being “in” the markets and sneaking peeks at quotes now and then, I really don’t have a passion for trading and don't particularly enjoy the mechanics of trading. I find the whole process of downloading quotes and trade selection to be tedious and boring and yet stressful at the same time. I think that every trade introduces another incremental level of stress in a trader that, if a trader's individual stress threshold is exceeded, leads to mistakes and bad judgment. The hardest part about being a trader is consistency and handling stress when things are not going your way. For me, it's simply a lot easier to be a consistent when I'm not stressed and trading less frequently makes me less stressed. So by trading long term and reducing the number of trades, I end up spending less time doing something I really don't enjoy doing and eliminating a lot of stress in my trading life. By matching my trading style to my trading systems, it has made me far more relaxed as a trader and in far better psychological shape to weather the inevitable drawdowns that I'm sure our systems will see in the future.
Do you feel that the longer-term approach is superior to other types of trading like day trading and short term?
That's a little like asking whether you think apples or oranges are better. And, of course, the answer depends on whether the particular person who was asked happens to likes apples or oranges. The point being that I think a trader should not ask whether or not long term trading is superior to short term trading (I think it is), but whether or not long term trading suits their individual personality. I think most people imagine that swing trading or day trading seems exciting and somewhat daring and they think that this would be a fun thing to do in their lives. They rarely consider whether they are emotionally suited for the psychological rigors and discipline required for successful day trading or short term swing trading. I'm pretty sure most people's personality and lifestyle are far better suited for a longer term trading approach.
But I also think there are some inherent technical advantages to trading in a longer time frame. I have always believed that markets are chaotic in the short term but more predictable and cyclical over the longer term. One can take almost any long-term price chart and see a number of seemingly very tradable long-term price trends that have far less "bounce" than price action viewed in shorter time frames. But the bottom line to us is simply that our work shows that it is generally more profitable to apply the trading principles we use to long term time frames rather than in short term trading. Plus we like the fact that our long-term approach reduces the overall number of trades compared to trading systems with a shorter time frame and thus minimizes the negative effects of commissions and slippage. The one possible disadvantage of longer term trading strategies, however, is that they generally require both a larger initial stop and a looser trailing stop to allow room for a big move to develop. This is psychologically very difficult for a thinly capitalized trader to accept. However, I have learned over and over again that large stops leads to large profits - as incongruous as it sounds. I've spent countless hours in the past trying to develop systems with the tightest possible initial stops and I invariably found out that it almost always works out better if larger stops are used - even on small contracts like corn or eurodollars.
Your use of weekly time frames is somewhat unique in the industry. How did you end up using these time frames when so much of the industry seems to be going to shorter and shorter time frames?
Well my original research into the use of weekly bars was entirely motivated by the fact that I was sick and tired of having to do my commodity updates and analysis every evening. As I said earlier, I don't particularly enjoy the mechanics of trading - especially if I have to do it at the end of a long hard day in the field. I found I would often walk into my home at the end of a long day in the fields and find my kids bouncing off of the walls and my poor wife ready to bolt town. Having to find the time and quiet space to sit down each evening and methodically do my updates and trade analysis in the midst of this chaos just became impossible without starting to shut my family out of my life. It simply wasn't an environment conducive to making thoughtful trading decisions. It also felt at the time that I was just getting too close to the markets. I realized something had to give and started earnestly looking at longer term trading to reduce my trading activity. I also stated working with weekly bars at the same time because only doing your analysis and placing trades once a week instead of once a day sure sounded good. And as they say, I have never looked back since.
You obviously have a strong bias for technical analysis, what led you to focus of this type of analysis compared to fundamental analysis?
I first became interested in the markets as a college student when I was walking through the bookstore at the University of California. It was absolutely huge and probably ten times larger than the entire public library in the small central California valley town in which I grew up. I was wandering through trying to find my way and happened to glance up in the Business/Investment section of the store. I saw William Granville's new book on On Balance Volume on the shelf and, to this day I don't know why because I had no interest in investments at the time, just happened to grab it and curiously browse through it. I was instantly hooked and read through 100 pages right there in the store.
I didn't have enough money to buy it at the time but I went back to the store every day until I had read the entire book. I still vividly remember crouching down in the store aisles scribbling notes from the book into my binder and being absolutely dumb struck at what appeared at the time to be the clarity of his vision. Now I have never been able to subsequently develop a system that is consistently profitable using On-Balance Volume or any volume indicators, but I became instantly and totally hooked on his premise that the market itself will always tell us everything we need to know about the market. From that point on the markets became an exciting, mysterious, wonderfully changing puzzle for me to solve and my love affair with technical analysis began.
How do you go about developing a system?
I have fun doing system development work even though only about one out of every 20 ideas I try ever pans out into a working system. I think its relaxing to sit in front of my computer, bring up a few weekly charts, start applying indicators and see if I can spot any loose relationships between the price of the commodity and the indicator with which I am playing. It's a little like playing Solitaire. If anything looks interesting, I'll start coding different entries and exits to see if I can take advantage of this observation. If I can get things to work well with a half dozen different commodities using weekly bar data, then I'm finally ready to run the system on our standard 21 commodity portfolio. I wish I were the type where I'm occasionally hit with the proverbial lightning bolt and a system mysteriously jumps out of my head. But the process is longer and more evolutionary for me and I generally have to work through a slew of my half-baked testing ideas before I hit on a good one.
If you have a preference, would you prefer to trade commodities or stocks on a mechanical trading system? 왜?
Well, that's an easy one. Assuming that you are leveraged to the same extent in each marketplace and you have the same relative risk: reward ratios, I would always favor a basket of different unrelated commodities over a basket of different, seemingly unrelated stocks. A cornerstone of any successful trading plan is diversification and I am convinced that it's easier to diversify with commodities than with equities. This is because the movement of seemingly unrelated stocks are, in fact, very highly correlated as they tend to move up or down together as a group with the overall market. Even if you try to get stocks from 7 or 8 different stock sectors, the degree of correlation between the movements of the individual stocks is very high. It just seems intuitively obvious to me that eurodollars, cattle, cocoa, soybeans, copper, and Swiss franc are more likely to show more independent price movement relative to each other than say GE, IBM, Wal-Mart, and United Airlines.
Are you working on any new projects that you can tell us about?
I would not exactly consider it to be a life failure if I never succeed, but I have never, ever been able to develop a short term, swing system that can trade with non-optimized parameters across our full standard portfolio of commodities. It seems that every time I sit down and start trying to come up with a shorter-term swing system I find my initial results are not consistently profitable. I then end up basically going through a series of changes in the system methodology to get it profitable and invariably end up with a longer-term system. Our most recent system that we just introduced ("Anomaly") is a good case in point. This system started out as an attempt on my part to consistently identify and buy oversold commodities and sell over bought commodities. It seems I get a wild hair up me and go through this seemingly futile attempt every few years. This time I tried a few dozen different combinations using RSI, Stochastics, and %R and nothing was really working. Then I accidentally reversed my buy and sell signals in the system code and, lo-and-behold, profits unfolded. Eventually our continued research shows that Stochastics are a much better tool at predicting continued price movement in a trend than they are at predicting overbought or oversold reversal conditions. Once that became apparent and I stepped outside the box, all the development pieces came together quickly and Anomaly was the resulting system for which we have just posted the description and historical performance results on our website.
That notwithstanding, I still haven't given up trying to find that elusive short-term system. I still have a gut feeling that there is a profitable way to trade short term swings with weekly bar data so I'll continue to play with the computer trying to discover that little hidden kernel of swing trading wisdom. I have to admit, though, that my attempts to come up with a viable short term system may be more about my meeting a personal challenge than a realistic appraisal of my chances of success and I would not be surprised if we had this same conversation 10 years from now. A wise, grizzled, old market veteran may still be right long from now when he recently said, "The consistent short term swing system has yet to be developed". Thanks for the opportunity to share my thoughts.

Comments

Popular posts from this blog

옵션 거래 주말

Keuntungan 댄 kerugian 주요 외환

Vkc 외환 연락처